Novinky
18.04.2023
Kolekce Fiore Flashdance
Punčochové zboží pro jaro / léto • Punčocháče Fiore Sandy • Punčocháče Fiore Olivia • Punčocháče Fiore Stephanie • Punčocháče Fiore Ar... číst celé
17.10.2022
Kolekce Fiore Freedom
Punčochové zboží pro podzim / zimu • Punčocháče Fiore Fashion Lover • Punčocháče Fiore Stereo • Punčocháče Fiore Naomi • Punčocháče ... číst celé
19.11.2021
Kolekce Fiore Modern Muse
Punčochové zboží pro podzim / zimu • Punčocháče Fiore Zodiac • Punčocháče Fiore Velvet Rose • Punčocháče Fiore Unchained • Punčocháče Fior... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Věrnostní systém

Naším cílem je vytvořit vám příjemný nákupní zážitek a odměnit vás za vaši věrnost. Proto jsme pro vás připravili náš věrnostní systém, který vám přin... číst celé

  1. Úvod
  2. Vše o nákupu
  3. Reklamační řád

Reklamační řád

Tento Reklamační řád upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného prostřednictvím on-line obchodu Timea® od podnikatele

Henricha Kustry, se sídlem Mlázovická 778/7, 190 17, Praha 9 – Vinoř

IČ: 87309254,

DIČ: CZ7701037773

zapsaného v živnostenském rejstříku vedeném Úřadem městské části Praha 19, č.j. ID RZP: 3365294

Zásilku posílejte výhradně Českou poštou na adresu: Henrich Kustra, P. O. BOX 11, 190 17, Praha 9 – Vinoř
Na fakturační adrese nás dopravce nezastihne a zásilka se tak může vrátit zpět nevyzvednutá!

Telefonní číslo: +420 734 257 221

Kontaktní e-mail: info@timea.cz

 

1. Za jaké vady zboží odpovídáme?

Jako prodávající odpovídáme za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží:

  • má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy
  • je v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti, a
  • vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá Vaší představě, máte v případě, že jste spotřebitelem, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 5 Všeobecných obchodních podmínek.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Spotřebitelům dále odpovídáme za to, že se vady nevyskytnou v záruční době. Nejste-li spotřebitelem, není Vám záruka za jakost poskytována. Článek 2 se vztahuje pouze na spotřebitele.

 

2. Jaká je záruční doba?

U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní nebo v dokumentech přiložených ke zboží stanovena delší záruční doba.

 

3. Jaká práva z vadného plnění máte?

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada zboží, pro kterou nemůže být zakoupený výrobek používán zcela řádně, a tuto vadu lze odstranit, máte právo na jeho bezplatnou opravu.

U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku můžete místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za bezvadný, nebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

V případě vady, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby zboží mohlo být řádně užíváno jako zboží bez vady, máte právo na výměnu zboží, na přiměřenou slevu z kupní ceny anebo máte právo od kupní smlouvy odstoupit.

Právo na přiměřenou slevu máte i v případě, že nejsme schopni dodat Vám novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, nebo v případě, že nezjednáme nápravu v přiměřené době nebo že by Vám zjednání nápravy působilo značné obtíže.

Právo odstoupit od smlouvy nebo právo požadovat dodání nové věci nemáte v případě, že nemůžete zboží vrátit ve stavu, v jakém jste jej obdrželi (s výjimkou případů stanovených v ustanovení § 2110 OZ).

 

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

Práva z vadného plnění Vám nenáleží, pokud:

  • jste o vadě před převzetím věci věděli;
  • jste vadu sami způsobili;
  • uplynula záruční doba.

Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

  • opotřebení zboží způsobené jeho užíváním;
  • vady způsobené nesprávným užíváním zboží, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním.

U věcí prodávaných za nižší cenu neodpovídáme za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána.

Neodpovídáme za újmu na zdraví osob, případně újmu na majetku a zboží, které budou zapříčiněné neodborným zacházením, či zneužitím zboží, popřípadě nedbalostí.

 

5. Jak postupovat při reklamaci?

Reklamaci u naší společnosti (nebo osoby, která je na webovém rozhraní uvedena jako osoba určená k opravě) uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady.

Reklamaci lze uplatnit následujícím způsobem:

  • pro rychlejší vyřízení nás o reklamaci můžete předem informovat telefonicky, e-mailem či písemně.
  • reklamované zboží doručíte (jinak než na dobírku, kterou nepřebíráme) na naši kontaktní adresu (nebo na adresu osoby určené k opravě), do jakékoliv naší provozovny nebo na adresu našeho sídla.

Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.

Ke zboží je vhodné přiložit doklad o zakoupení zboží či daňový doklad - fakturu, byla-li vystavena, nebo jiný dokument prokazující koupi zboží, spolu s popisem vady a návrhem na způsob řešení reklamace. Nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady prodané věci.

Doručené reklamace vyřizujeme bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme jinak. O uplatnění a vyřízení reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení.

V případě sporné reklamace rozhodneme o jejím přijetí do tří pracovních dnů ode dne uplatnění reklamace.

 

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 10. října 2019.

Novinky z našeho blogu

Věrnostní systém - získávejte výhody při každém nákupu
06.05.2023
Věrnostní systém - získávejte výhody při každém nákupu
Naším cílem je vytvořit vám příjemný nákupní zážitek a odměnit vás za vaši věrnost. Proto jsme pro vás připravili náš věrnostní systém, který vám přin... číst celé
Jak nosit barevné punčocháče a být trendy
27.02.2023
Jak nosit barevné punčocháče a být trendy
Nošení barevných punčocháčů může být skvělým způsobem, jak vyjádřit svou kreativitu a přidat do svého outfitu zajímavý prvek. Zde je několik tipů, jak... číst celé
Rozdělení punčoch podle jemnosti
27.12.2022
Rozdělení punčoch podle jemnosti
Punčochy se často rozdělují podle jemnosti nebo síly vlákna na základě tzv. "denieru". Pro lepší přehled jsme pro vás nafotili černé punčochy v různýc... číst celé
Chcete se dozvědět o novinkách?

Česká poštaBalíkovnaZásilkovnaGoPay platbyVisa cardMaster cardGoogle Pay, Apple Pay

© Copyright 2010 – 2023 Timea®
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz